Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[ACCEPTED]Gorlac

1. Har du läst våra regler? Efter bästa förmåga.2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder! Min fysiska åldern är 313. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) ...
Small Gorlac 4y
Gorlac2689Small Tjocken 4y
Applications

[ACCEPTED]Nijsa

1. Har du läst våra regler? jajjamänsan2. Skriv din ålder, 353. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) jag spelar en nightblade siphoning ranged dmg dealer. har tidigare mest spelat healer och tank i tidgare spel.4. Beskiv dig själv med 100 ord...
Member avatar small Ranji 4y
Ranji2734Small Grogero 4y
Applications

[ACCEPTED]Faiin Aka Lao

Hej.Anösker till eran guild efter att ha läst runt på nätet har inte börjat på er server än eftersom jag bara spelat under ett par dagar o testat lite olika roller o ser fram emot att pvpa / pvea som Templar. Pvp är min starka sida kommer nog börj...
Member avatar small Faiin 4y
Faiin3884Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Katamotza

Hej.Skriver en ansökan till er guild efter att ha letat runt lite på nätet.Har läst endel av dom andra ansökningarna och det verkar vara sköna typer som söker in.Saknar en guild i eso att hänga, questa,pvp'a och dricka lite öl med framför skärmen ...
Small jekli 4y
jekli2708Small Zeraphine 4y
Applications

[Accepterad] Moce

ANsöker om medlemskap i Eso guilden. Har lirat med er förrut. Kört ca 20 mmos och lirat ESO sen betan.Heter Tobbe. Göteborgare som flyttat till Karlstad. 40+ (säger inte mer hehe) med humorn som främsta vapnet. Jag jobbar heltid men då bara 7 dygn...
Member avatar small Moce 4y
Moce2745Small Tjocken 4y
Applications

[accepted]ansökan eso sammet

hej jag hetere mattias och är 38år spelstil i eso är healer som det fördet mesta är jag kör i mmos förtillfället är min templar på v1rankövrigt om mig prövat på dom mesta mmona men dom mkört mest är väl wow framtill tbc, swtor, swg, gw2 jag känner...
Member avatar small sammet 4y
sammet82009Small Tjocken 4y
Applications

[ACCEPTED]Lunatic

Hallå!Läst reglerna, sunt förnuft låter bra.Min main är en melee sorcerer som jag hoppas kommer kunna fungera som både DPS och Tank beroende på vapen. Det är planen i alla fall.;)Är en kille på 30 bast. Lagom svinsarkastisk och älskar humor i alla...
Small Lunaticsarkasm 4y
Lunaticsarkasm3945Small Lunaticsarkasm 4y
Applications

[ACCEPTED]Rob ( The Blind Munk)

1. Jepp, regler är bra 2. Tror jag ska bli 38 :)3. Har en lvl 38 DPS/Tank. Men kommer köra med min lvl 13 Templar Healer i Swedish Legion.Bor i Skåne. Har spelat många MMO under mina år :) Allt från Matrix Online, Age of Conan, Warhammer Online m....
Member avatar small RobTheBankz 4y
RobTheBankz2704Small Zeraphine 4y
Applications

[ACCEPTED]Aniira

1) De flesta regler där verkar ju faktiskt vettiga. Skönt att man ändå får skicka en whisper och idiotförklara folk, det --- äh.. det är säkert jag som mest kommer få såna ändå :)2) 29 ungefär. Något över men inte överdrivet mycket.3) Kör en sorce...
Member avatar small Roxenhall 4y
Roxenhall2715Small Grogero 4y
Applications

[accepted]Gammal meddlem hittar tillbaka :)

Hej grabbar,Vi spelade mycket tillsammans i SWTOR, framför allt spelade jag mycket med Zeraphine du med din commando och jag med min vanguard. Om jag inte missminner mig så hette jag Drutten då. Vilket jag alltid har haft som namn i MMO:s. Men tyv...
Member avatar small Of_Sweden 4y
Of_Sweden41069Member avatar small Of_Sweden 4y
Applications

[Accepterad] septi

1. Har du läst våra regler? Jepp!2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder! Min kropp är 32,5 år gammal och min hjärna är 13.3. Klass och spelstil(tank, heal,...
Member avatar small septi 4y
septi41138Member avatar small septi 4y
Applications

[Accepterad] Gungnir

1. Har du läst våra regler?Ja2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!Snart 283. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du hade tänkt dig i ESO, du får ändra...
Member avatar small Gungnir 4y
Gungnir2706Small Zeraphine 4y
Applications

(ACCEPTED)Hempr Söker jobb.

Hej medlemmar i Swedish Legion.Lirar en Khajiit sorcerer vid namn Hempr.Är för stunden lvl 42 och kämpar mig framåt. Fokuserar på healing när det kommer till pve delen, och försöker mixa dps och heals i pvp.Men min karaktär känner sig lite ensam f...
Member avatar small Sundance 4y
Sundance2745Small Zeraphine 4y
Applications

(ACCEPTED)Ansökan (Thomas)

1. Har du läst våra regler?Ja2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!32.3. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du hade tänkt dig i ESO, du får ändra dig ...
Member avatar small Thomas 4y
Thomas2737Small Zeraphine 4y
Applications

[Accepterad] Gall

1: Japp2: 263: Just nu en Breton med Storm Calling och Restoration Staff. Så när jag spelar med mina vänner fyller jag på deras hp.4: En glad spelare å gillar att skämta. Har testat på på olika mmo spel innan,5: Spelar CoH2, World of Tanks, och äv...
Small Gall 4y
Gall3908Small Gall 4y
Applications

[Accepterad] Gersher

1. Ja2. 573. Tank in och mörsa brukar vara min spelstil men kan tänka mig en utveckling ochså.4. Gammal till ålder men känner mig ung i spelandet. har spelat flera mmo under åren och testat flera klasser alla har sin speciella spelstil.5. Spel som...
Small gersher 4y
gersher2643Small Zeraphine 4y
Applications

[Accepterad] (Dracken)

1. Yepp2. 25 år3. Tank, just nu kombinerad mage med armor-spells = OP4. Heter Thord, snart 26 år, jobbar skift och därför oregelbunda tider vissa perioder. Men under min skiftledighet är det 100% gaming som gäller! Utanför världen Tamriel ägnar ja...
Small Dracken 4y
Dracken2713Small Zeraphine 4y
Applications

[Accepterad] iTrisk

1. Jag har läst reglerna. :)2. 28 år.3. Dragonknight. DPS/Tank-ish typ.. :)4. Heter Sara, tillsammans med Diffen som även är med i detta guild... Gubben meddelar nu att jag fått invite i spelet.. ;)5. Vi får se hur mycket jag kan spela. Höggravid ...
Member avatar small Trisk 4y
Trisk2734Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Ashtani

1. Har du läst våra regler?Japp ^^2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!Blev runt exakt 29 igår faktiskt..3. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du had...
Small Twibble 4y
Twibble41025Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Smurf

1. Har du läst våra regler?Nej, tror inte på regler, total anarki och störta makten, det är min grej. (Men egentligen är jag rätt feg och får väl erkänna att jag läst och kommer lyda)2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men ...
Member avatar small Smurf 4y
Smurf3915Small Tjocken 4y