Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad]expii anmäler sig

1. Ja2. 293. Min main är en Imperial Nightblade (V11), inte den roligaste klassen just nu. Har därför kört igång en Dark Elf Sorc (level 24) som känns desto trevligare, inriktning DD / Heal.Tycker det är riktigt trevligt med loren, quests och craf...
Small jolla 3y
jolla51260Small jolla 3y
Applications

[Accepterad] tavix

tja jag råkade signa upp mig med fel namn inte det som min char heter så jag satte hans namn i subjectjag själv heter robin är en kille på 25 år som precis kommit tillbaka till eso spelade inte första tiden pågrund av att det var så instabiltmen n...
Member avatar small Xilone 3y
Xilone51259Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad]Ansökan Thorheim

1. Ja jag har läst reglerna2. Jag är 27 år3. Jag är en rank 7 Templar Healer. 4. Jag är en positiv och social sate som spelat WoW sen start, men sen början av cataclysm har detta förfallit och inte rört det på 2-3 år nu. Är lärare i SO och rätt hö...
Member avatar small Thorheim 3y
Thorheim2651Small Tjocken 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Con64

Tjenare Swedish Legion!Har ledsnat på att lira solo genom ESO, spanat efter en Guild att join’a... ni lät som en cool guild så jag slänger in en ansökan.1. Yep…läst och förstått2. 49år3. Spelar en Rank 2 Sorcerer Dps/ healer (Torloke)och en Rank ...
Member avatar small Con64 3y
Con642821Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTED]Ansökan

Hej Alla i Swedish LegionNu vet jag inte om ni har ett ansökningsformulär, för det kunde inte jag hitta iaf ;)Hur som helst. 40+ med en herrejösses massa år som MMO-spelare. WOW, GW, GW2, AOC, Rift osv, kommer inte ens ihåg alla (har väl åldern oc...
Small Arnix 3y
Arnix3901Small Arnix 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan Tullinge

1. Har du läst våra regler? Japp2. 50 år (usch vad gammal man blir när man skriver det)3. Spelar Templar nu lvl 46 och tänkt att den skall bli Tank4. Har spelat MMO sedan 2006 i olika spel, Wow, Lotro, Rift Swtor, mm kommer inte ihåg alla men en h...
Small Tullinge 3y
Tullinge3917Small Tullinge 3y
Applications

[ACCEPTERAD]hej jag vill joina gulden

1, ja regat mig2, 26+3, körde wow i 5 år började i mitten av tbc elementa shaman o körde även healer resto i pvpn körde star wars old republik ett tag sit sidan soserer spel kaster4, hej jag tog studenten 2007 o jobbar som hustomte på Södertör...
Small waitsen 3y
waitsen41211Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Odd signing up

Hej på er.1. Jag har läst och förstått era regler.2. 413. Nightblade ranger. Damage dealer, båge och dual wield. Utforskande och craftande är min bag, men kan köra det mesta om det behövs.4. Boende i GBG, gilla film, TV-spel, mat och löpning. Skyr...
Small Odd Shadows 3y
Odd Shadows2703Small Rulw 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Cowman

1. Jöpp2. 30+3. Spelar just nu en DK Orc som jag hade tänkt skulle bli tank, är än så länge bara lvl16 4. Är gift och har barn så tiden för spel är begränsad, men brukar bli nån timme varje kväll efter att ha nattat resten av familjen. Har tidigar...
Member avatar small Antevante 3y
Antevante2690Small Zeraphine 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Spiceclown

Spelat ESO sen launch och var redo för craglorn men så sluta halva min guild att spela och teamspeaken dog. Ni verkar som en go grupp så tänkte att jag slänger in min ansökan här och hoppas på det bästa. Att spela ett mmorpg utan en aktiv och kul ...
Member avatar small Spiceclown 3y
Spiceclown2699Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTED]carlbanan

1. Yes!2. 28.3. Redguard Templar just nu lvl 31, tänkt att lira dps/healer.4. Glad snubbe som är bosatt i Borås och jobbar som konstruktör. På fritiden så gillar jag såklart att lira spel, det blir en del moba spel, annars en del häng med polare o...
Member avatar small carlbanan 3y
carlbanan2618Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan Eidolon

Tjenare,Googlade runt lite efter svenska guilder för ESO och hittade er som verkade lovande. Så här kommer min ansökan.1. Javisst!2. 273. Har börjat med en Breton Sorcerer.4. Martin heter jag, en 27 årig java utvecklare från Stockholm. Det mmo spe...
Member avatar small Eidolon 3y
Eidolon2640Small Grogero 3y
Applications

[Accepterad] Sigtyro

1. Japp!2. 33 3. Har börjat på en Redguard DK och tänkte spela den som tank. 4. Jonas heter jag och bor för tillfället i Kalmar där jag studerar till sjökapten, efter det blir det hem till Göteborg igen. Spelar en hel del när det inte är tent...
Member avatar small Sigtyro 3y
Sigtyro2659Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTED]Snubben trodde han var cool!

Tjena på er!Googlade lite och hitta på er.Har nyss vart å köp ESO och sitter å installerar det nu.Vill ju självfallet spela i en svensk guild om en sådan existerade och tydligen så har vi ett gäng här.Roligt!Vem e jag då... Patrik heter jag, fylld...
Member avatar small Gringen 3y
Gringen41034Small Grogero 3y
Applications

[Accepterad] Ruben Gutmuncher

Tjenixen!Här kommer min ansökan om att gå med i er utomordentliga guild!1. Japp!2. Kille på 29 jordnurr3. Jag försöker hanka mig fram som en DPS-Bow-Nightblade-Kajit vid namn Ruben Gutmuncher.4. Jag är som sagt en 29årig kille som Heter Niklas och...
Small Geeklas 3y
Geeklas41059Small Geeklas 3y
Applications

[Accepterad] Klogg

1. Ja!2. Snart 29 år3. Orcish sorcerer tank/dps, just nu level 34. Är kanske inte den bästa bland Orcher, men försöker väga upp det med mycket vilja, mod och en jättestor yxa.4. Jag heter Mia och bor i Örebro med min fantastiska sambo. Vi ägnar da...
Small Klogg3000 3y
Klogg300051555Small Tjocken 3y
Applications

[ACCEPTED]djesdude aka djes22

1. Jag har läst reglerna och tycker dom låter bra.2. Jag är 19 men ser äldre ut för att jag har ungefär 1dm hel skägg.3. När det kommer till mmos så gillar jag nog mest dps men kan ha lika roligt som en tank.4. Jag heter Emanuel och är en kram go ...
Small djesdude 3y
djesdude3797Small Tjocken 3y
Applications

[ACCEPTED]Gorlac

1. Har du läst våra regler? Efter bästa förmåga.2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder! Min fysiska åldern är 313. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) ...
Small Gorlac 3y
Gorlac2610Small Tjocken 3y
Applications

[ACCEPTED]Nijsa

1. Har du läst våra regler? jajjamänsan2. Skriv din ålder, 353. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) jag spelar en nightblade siphoning ranged dmg dealer. har tidigare mest spelat healer och tank i tidgare spel.4. Beskiv dig själv med 100 ord...
Member avatar small Ranji 3y
Ranji2653Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTED]Faiin Aka Lao

Hej.Anösker till eran guild efter att ha läst runt på nätet har inte börjat på er server än eftersom jag bara spelat under ett par dagar o testat lite olika roller o ser fram emot att pvpa / pvea som Templar. Pvp är min starka sida kommer nog börj...
Member avatar small Faiin 3y
Faiin3775Small Tjocken 3y