Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] ESO Ansökan Dolkman

1. Har du läst våra regler? Stämmer2. Skriv din ålder : 213. Klass och spelstil: Spelar Nord Templar, Shield och Sword healing baserad V3 atm4. Beskiv dig själv med 100 ord(EXAKT!). Kommer inte räkna mina ord, haha!Fredrik, en man i mina bästa år(...
Member avatar small Dolkman 3y
Dolkman41060Small Lito Strongblade 3y
Applications

[Accepterad] Ansökan @gobiasII

Hejsan! Mitt namn är Niclas Fridholm och är fan en gubbe på 33år =)Bor i Malmö och har ett stabilt (!?) förhållande, dock har jag enormt mycket egentid på veckorna då min andra part jobbar i Norge, kan det bli bättre!?Klas: Breton/Heal V3Har inte ...
Member avatar small GobiasII 3y
GobiasII3844Small jolla 3y
Applications

[Accepterad] ESO Ansökan JorntheMad

1. Har du läst våra regler? lika noga som alla andra läser EULA innan de installerar programvaror2. Nybliven 30+are3. DPS alternativt allmänt förvirrad4. "Du går in i ett rum, där ser du en skäggig filur med ett vitt papper i handen. På pappret f...
Member avatar small JorntheMad 3y
JorntheMad2608Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad]Gordazz ansökan

1. Ja2. 193. vr12 templar healer för det mästa 4. Jag heter Jonathan och har varit sjukskriven från skolan och jobb i 6 år. vilket betyder att jag spelar väldigt mkt
Member avatar small Gordazz 3y
Gordazz2606Small Tjocken 3y
Applications

Ansökan[ACCEPTERAD]

1. Ja2. Ålder: mer än halvsekel3. Brobanovitj (VR12 NB Veteran & Vampyr) samt Lord Gar-Nok-Nush Zumbot (VR3 Sorc, Tyro)Har spelat alla gamla spel i ESO Serien samt alla andra möjliga spel (sen PONG!)Spelar gärna PVP och Craglorn quests och Tri...
Member avatar small robskij 3y
robskij2701Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTED]Zatiris ansökan

1. Ja2. 223. DPS (archer). Kan tänka mig att spela tank eller healer också om det skulle behövas.4. Jag har spelat olika mmos i runt 8 år och har nu tröttnat på alla andra och tänkte ge eso ett nytt försök (körde lite precis efter release)Jobbar s...
Member avatar small Zatiris 3y
Zatiris51371Member avatar small Zatiris 3y
Applications

[ACCEPTERAD]ESO Ansökan

1. Ja2. 30 år3. Dps/Heal4. Jag studerar dataspelsutveckling på universitet och extraknäcker här och där. Första barnet kommer snart. Jag har lirat mmo i snart 10 år och har nog provat det mesta. Har även kört Morrowind, Oblivion, Skyrim och gillar...
Member avatar small Tyraliel 3y
Tyraliel3945Small Grogero 3y
Applications

[Accepterad] Gindu

1. Har du läst våra regler? Svar: är positivt2. Någonstans mellan 32 och 34 år i september.3. Tank, imperial, shield and sword som main, två hands eller båge som andra hand,har inte valt än.4. Beskiv dig själv med 100 ord(EXAKT!). Guide för hur du...
Member avatar small gindu 3y
gindu31081Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Carn ansöker till guildet!

1. Har du läst våra regler? japp2. Skriv din ålder : 303. Klass och spelstil : är rätt så okunnig på eso men självklart börjar jag som jag alltid gör med ett tvåhandsvapen, en orc och ett måttligt dåligt temperament samt en gnutta blodlust.4. Besk...
Member avatar small Carn 3y
Carn2858Member avatar small Aikan 3y
Applications

[Accepterad] Sovor Saryon

1. Ja2. 24 år3. DK tank4. Elder scrolls fantast men nybörjare i MMOs. Älskar spel, serier, böcker, film, sci-fi etc.5. Har två katter som heter Kattniss och Chuckelina Norris. Har byggt ett eget vitrinskåp. Har morrowind PC cdn inramad i finhyllan...
Small dragonfly 3y
dragonfly2811Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Athren

1. Nej! Jag kan såklart åtgärda detta!2. Jaa mitt användarnamn gör det svårt för mig att ljuga om min ålder men vi kan ju säga 22 år för sakens skull!3. Kör just nu HEAL/DPS(vid behov)4. Kommer från Göteborg och studerar förnärvarande I Stockholm ...
Member avatar small Matheeew91 3y
Matheeew912821Small Tjocken 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Aritrea

1. Har du läst våra regler? Ja det har jag.2. Snart 29 är gammal.3. Sorc Dps ev heal då min annoying polare vill att jag skall köra healer när vi kör dungeons.4. Tjo, Tommy heter jag kommer från en liten stad vid kusten som heter Falkenberg, jobba...
Member avatar small Aritrea 3y
Aritrea2804Small Lito Strongblade 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan! @Snafuofc

1. Har läst reglerna.2. 19 fyller 20 i år.3. Spelar en sorc med 2h som är V-lvl2 men håller på och lever en Healer med som vi får se hur det blir med.4. Siktar på att hitta en trevlig guild som är sugen på att göra lite PvE content och kanske lite...
Member avatar small Snafuofc 3y
Snafuofc3887Member avatar small Snafuofc 3y
Applications

[Accepterad] Kvejk

1. Ja.2. 20+++3. Templar VR12, Supportspelare, dvs healer men försöker väl fixa vad som behövs. PvP>>>>>PvE4. Snygghenke x1005. Efter 3 månader med guilden ingame kan det väl vara dags att joina här också.6. Hate u all.
Member avatar small Kvejk 3y
Kvejk3834Member avatar small Kvejk 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan

Lägg en tråd med ditt namn som titel i forumet för applications med nedanstående format, typ.1. Har du läst våra regler? Ja 2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder...
Small Icehawk 3y
Icehawk2628Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Zigma

1. Har du läst våra regler? JEPP... :)2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder! Jag är Årsmodell 1979!3. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du hade tänkt...
Small Zigma 3y
Zigma3959Small Zigma 3y
Applications

[ACCEPTERAD]jernpiga(@olle019)

hej1. Har läst reglerna2. 50år3. Dk dps just nu V14. ja en spelande målare fårn Örebro som spelar ihop med Tullinge sen ja känns som tusen år5. Har provat nästa allt med online spel sen Everquest6. Tullinge7.
Member avatar small jernpiga 3y
jernpiga2747Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan från GNorth69 (Alderi)

Tjenareeeeeeeeeeee!1. Har du läst våra regler? Jajjemen och fatta dom också :)2. Med råge 18+. Närmare 50 än 40 ;)3. Har några olika klasser men Alderi som är min main är NB4. Har gameat det mesta men när det gäller MMO har jag kört Lotro sedan ga...
Member avatar small GNorth69 3y
GNorth692726Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]ESO Ansökan

Tjo!Letar efter ett socialt gille i Daggerfall Covenant att leka med.Jag är 33 år, man (med skägg, fru och husdjur).Jag spelar för att ha kul, med roligt folk. Vad vi gör är mindre viktigt, men jag tycker om utmaningar.Förnärvarande är min main en...
Small Beorn 3y
Beorn2766Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan

Namn: Jörgen NordströmÅlder: 42 ManKlass: DPS för det mesta (Cimarion) Gillar att spela Ranger typer.Jag: 42 årig man, bussförare till yrket, Har spelat väldigt mycket MMO ända sedan EverQuest tiden. Håller på att ta körkort till MC och håller på ...
Small Nightblade72 3y
Nightblade722884Small Grogero 3y