Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] Sweden1983

1. Jupp, gillar respekt och fokus på trevlig stämning.2. 31 hår gammal.3. Spelar Orc Dragon Knight och är level 15 för tillfället. Inte riktigt säker på spelstil. Tror jag blir Tank4. En ganska vanlig pöjk som gillar att vara på gymet och bygga mu...
Member avatar small Sweden1983 3y
Sweden19832816Small Lito Strongblade 3y
Applications

[Accepterad]Min dotter tyckte att jag skulle testa Eso

Jag är 55 år, har tagit över hennes Esokonto och fastnat dvs kommer spendera många timmar i Eso som är mitt första MMO. Nu levlar jag Dirkgrim, tank, levle 49 Dragonknight. Jag började spela pcspel i mitten på 90-talet och ser fram emot att få s...
Member avatar small Grimviking 3y
Grimviking2750Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Norsker søker medlemskap

Jeg er 35 år gammel, pappa til 3 unger. Spiller for tiden mye ESO sammen med min kone. Vi prøver å fullføre alle quests, group dungeons etc, men det er litt vanskelig å hele tiden fylle en gruppe med 4 spillere. Har også begynt litt med PvP. Vi tr...
Member avatar small HornyHalibut 3y
HornyHalibut2786Small Tjocken 3y
Applications

@pppontus[ACCEPTERAD]

1. Självklart!2. 23, om jag minns rätt. Född 91!3. V14 Nightblade DPS, V14 DK DPS/Tank, V14 Templar Healer/Tank och en V12 Sorc DPS. Ja, jag är lite addicted.4. Hmm.. vet inte riktigt hur jag ska komma upp i 100 ord. Well, jag är en 23 år gammal d...
Member avatar small pppontus 3y
pppontus0639Member avatar small pppontus 3y
Applications

Søknad - eller ansôkan[ACCEPTERAD]

1. Regler? Jepp, leste de og forsto de! Tror mer på å oppfôre seg som folk dog (ja jeg er revisor, så forvent pretensiøst språk)2. 373. Main bytter på mellom templar og nightblade. R9 templar, r5 sorc, r4,5 nightblade (Daggerfall), R46 nightblade ...
Member avatar small Fama 3y
Fama2756Small Grogero 3y
Applications

[Accepterad]Joakim, ESO ansökan

1. Jupp, gillar respekt och fokus på trevlig stämning.2. 24 hår gammal.3. Spelar Dragon Knight och är veteran 8 för tillfället. Inte riktigt säker på spelstil men förmodligen dps, kan dock bli tank men förmodligen inte healer.4. En ganska vanlig ...
Member avatar small Runarex 3y
Runarex3982Member avatar small Runarex 3y
Applications

[Accepterad]Ansökan

1. Japp. Rules are meant to .. rule! 2. 29 3. Sorcerer lazer pew dps men kan skjuta såna dära snälla healande saker om det behövs. Tank funkar också. 4. Jag är jätte snäll :) 5. Hade en höna när jag var liten, hon hette Marion. faktiskt sant, hon ...
Member avatar small Roxyruby 3y
Roxyruby2829Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad]@Razz08

Tjabba! Jag gick den kanske lite oortodoxa vägen genom att göra min ansökan ingame till grogero så tänkte göra en här med så allt går korrekt till:)1.bra regler , va snäll fö fan! :)2. 27 barre3. V10 sorc (Raz Mataz), dps o kan heala me resto/dest...
Member avatar small Razz08 3y
Razz080594Member avatar small Razz08 3y
Applications

[Accepterad] Ansökan LexRuna

1. Ja. Vettiga och mogna regler.2. 28 år gammal. 3. Eftersom det här är mitt första MMO är jag inte riktigt van vid dessa termer, men på förhand låter healer eller tank som roliga roller.4. En lagom fyndig snubbe med lagom mycket fritid. Gillar at...
Small LexRuna 3y
LexRuna51517Small LexRuna 3y
Applications

[Accepterad] Medlemsansökan

Hejsan,Jag är en novis inom ESO och har under några veckor spelat på egen hand och nu kommit upp till level 32 och vill gärna vara med i en Svensk Guild,Om mig med 100 ord.Jag spelar gärna offensivt med 2-hands svärd och pilbåge. Jag är nyfiken oc...
Member avatar small HarleyStisse 3y
HarleyStisse102546Member avatar small Kung Sorken 3y
Applications

[Accepterad] Ansökan Beltasaur

Lägg en tråd med ditt namn som titel i forumet för applications med nedanstående format, typ.1. Har du läst våra regler? jepp2. Skriv din ålder, 333. Klass : vr14 DK med en försmak av melee4. Beskiv dig själv med 100 ord: Heter Richie o e en...
Member avatar small risen81 3y
risen812819Small Whisper 3y
Applications

[Accepterad] Medlemskap

1. Har du läst våra regler? JA!2. Skriv din ålder,42.3. Klass och spelstil: Spelar främst en sorcerer som är snart VR 14. Mest som dps men även healing.Har lite andra toons jag roar med mig som är VR rank.4. Beskiv dig själv: Glad gubbe i norrland...
Small Tjocke 3y
Tjocke2790Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Medlemskap

Tjena tjena. trevligt att stöta på lite svenskar, Jag är 28 snubbe som bor i sthlm. ESO är det första MMO som jag lirar , har kört sen laucn så har hunnit fått in vanan ivf ;). Spenderar den största tiden i spelet med a whipa på Manticora, löjlig...
Member avatar small Sintram 3y
Sintram2775Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad]ESO Ansökan

Hej! Daniel var namnet, 28årig webbutrvecklare från Herrljunga. Har många års erfarenhet av mmo's/mmorpg's (10+). Har även varit engagerad som officer i flertalet av dem. Söker nu ett svenskt guild då jag nyligen börjat lira ESO.Account: shazrah12...
Member avatar small shazrah 3y
shazrah3849Small Grogero 3y
Applications

[ACCEPTERAD]Söker svenska spelare

Jag är en 43 årig snickare som är barnsligt förtjust i spel :)har nog spelat det mesta i spelväg OFFLINE och det har varit kul, började spela online när Swator kom, och det var sjukt kul. Eftersom jag har varit ett fan av Skyrim så tänkte jag prov...
Member avatar small mrtellus 3y
mrtellus41442Small Grogero 3y
Applications

[Accepterad] Hemske's ansökan

1. Ja2. Är 40++3. Har en DK VR14 som är omskolad till tank. 4. Jobbar på universitetet om man kan kalla det jobb ;) Föreläser och forskar lite. (Organisation och management) Gillar att spela spel och just nu är det eso som gäller. Kör mest PvP då ...
Member avatar small Hemske 3y
Hemske2708Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Ansökan Scora

1. ja2. Någonstans mellan 25 och 45 ^^3. Har en vr 11 heal/dps templar och håller på att levla upp en NB alt ^^4. svårt att säga, lär känna mig ;)5.Scora scora scora scora scora scora scora scora scora scora osv.6. hej det är jag Scora ;)
Small Scora 3y
Scora31020Small Scora 3y
Applications

[Accepterad]application

1. ja2. 413.sorc levlar shield and sword. 4. gammal harcore spelare från wow eve swotor rift Detta är fyra ord - kopiera det och klistra in det 25 gånger, sen byter du ut alla 100 orden mot egna ord. Jag lovar att vi kommer att räkna orden, garant...
Member avatar small Fearone 3y
Fearone2759Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad]Häj, snel hest söker lek kamrater i ESO.

Min main är DPS, eller som de nya kidsen säger i eso Damage Dealer... Öh, nightblade i svart, så jag kan låtsas att jag är scarlet Johansson när jag springer omkring och knivar folk i ryggen!Bor i södra England, och saknar ett aktivt gille med fol...
Member avatar small khytte 3y
khytte2925Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad]@Prostinnan Söker roligt folk att lira med, eventuellt med bihang.

Tja, är en cassual/funraid lirare som söker efter lite ballt folk att lira med... börjar närma mig VR14 och hörde ryktas om att detta guildet kanske skulle kunna intressera mig... har eventuellt en 3-4 polare att ta med mig om det faller sig i sma...
Member avatar small Prostinnan 3y
Prostinnan31044Small Tjocken 3y