Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad]Primax Ansökan

1. Regler lästa!2. 25 bast3. Jag är hyfsad ny i spelet men har en healer templar (v1), som jag har tröttnat på lite så där. Då jag känner att DD är min grej, så jag håller på att få upp en nightblade!4. Jag heter Pontus och är en grabb på 25 år s...
Member avatar small Primax 2y
Primax2703Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad]Necroticus

Hej! Är helt ny i ESO har spelat mest WoW under ett 10 tal år, tyckte att det skulle vara kul att testa på ett nytt spel. Spelar just nu en level 13 Pally vid namn Necroticus. Bor idag i Norge (Nord Norge,(Sulitjelma)) kommer urspungligen från Pit...
Small qben 2y
qben2682Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Elod Ansökan

1. Har du läst våra regler? Ja2. Skriv din ålder, 23 år3. Klass och spelstil Dps Dragon knight 50 4. Beskiv dig själv, En glad skit som precis tagit lvl 50 och vill hitta roligt folk att spela medspelar ett par timmar om dagen, vissa dagar mer...
Member avatar small elod 2y
elod2660Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] maoist

1. Har du läst våra regler? Ja2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Jag är 27 år3. Klass och spelstil? Jag spelar healer4. Jag har precis börjat spela ESO och har en paladin i level 10 som jag tänkte göra till en healer. Är ...
Member avatar small maoist 2y
maoist2671Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Wowhotspur Ansökan

Hej hej!Är en helt ny ESO spelare som fastnade för detta spel när det var Welcome back weekend. Har en lvl 9 Sorcerer och har bestämt mig för att köra detta spel framöver. Jag har annars spelat WoW i 7 år och där har jag varit GM för guildet Midli...
Member avatar small wowhotspur 2y
wowhotspur3890Member avatar small wowhotspur 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan. Rincer

1. Ja2. 373. Imperial Templar lvl 22 dps main, kan för lite ännu för att bestämma mig 100% så har några alts på väg upp också, som också får vara lite "sparbank"4. Spelar hyfsat mycket, när man inte äter, jobbar, sover, äter, jobbar, sover,äter, j...
Member avatar small Rincer 2y
Rincer2657Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan. BlindBoyGrunt

1. Ja2. 323. Nightblade lvl 42 dps som main men har lite svårt att bestämma mig så har några alts på väg upp också.4. Har haft spel som hobby större delen av livet, mmo dock bara de senaste åren. Favoritspelen har alltid varit rpg med FFVII och Mo...
Member avatar small BlindBoyGrunt 2y
BlindBoyGrunt2742Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Zatyrica ansökan

Kontonamn: r1lle ,Ingame namn: @ZatyricaTjena har spelat ESO i 2 veckor och kör just nu en nightblade(dps) lvl 10, hade varit skoj att vara med i ett Svenskt guild då jag föredrar att spela med andra än bara solo.Jag är 37år gammal, bor i Luleå oc...
Member avatar small Zatyrica 2y
Zatyrica3772Small Styxjin 2y
Applications

[Accepterad] Kaliburn/Titanos Ansökan

Hej, 1. Har du läst våra regler?- Japp2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!- 11504 dagar (idag 2015-04-05)3. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du ha...
Member avatar small Kaliburn 2y
Kaliburn2673Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan!

1. Regler: Aow2. 33 år ung!3. Tank ut i fingerspetsarna4. Liten ful lantgrabb som letar sällskap, gärna trevliga människor som har glimten i ögat och klarar av förtappade själar som mig själv. Gärna rumsrena och med väl kammade pälsar... Nejdå, är...
Member avatar small Gealichous 2y
Gealichous3771Small Tjocken 2y
Applications

Den Segeborka[ACCEPTERAD]

Hej Swedish Legion!1. Regler lästa.2. 33 år3. Karaktärsnamn: Segeborka, Imperial Templar, Stamina-DPS, Medium armor (7 set eller 5-2). Försöker ha en balans mellan survivability och skada under levling. Vapenmässigt just nu så föredrar jag twohand...
Member avatar small Segeborka 2y
Segeborka3749Member avatar small Segeborka 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan ESO

1. Har du läst våra regler? Ja.2. 28 år.3. Breton Nightblade i DC – Inriktat mig mest på att göra skada, skada och mer skada hittills. Det har väl gått, erm sådär? Men jag har kul!4. Heter Jonatan. Stockholmare som säljer spel på dagen, lirar spel...
Small Yaeden 2y
Yaeden3867Small Styxjin 2y
Applications

[Accepterad] ansökan: busen79

Tjena! :) 35år, bröjade spela eso förra veckan, kör en redguard/nightblade. Tror det hette så iaf. Har sambo och 2 barn, men försöker spela lite på kvällarna.Det är väl tänkt att jag ska vara någon form av dps. Tycker om att köra solo men det är a...
Member avatar small busen79 2y
busen792679Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Thworj/Lars

1. Ja.2. 27 och ett halvt!3. Breton sorcerer, healer. Om man försöker få mig att tanka så kommer jag slå ner mig själv med skölden.4. Tja, vad finns det att säga om mig som inte redan är sagt, av mig eller någon annan? Det är en ganska svår fråga,...
Member avatar small Elcarsh 2y
Elcarsh2717Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Katthatt

1. Japp jopp jupp2. 27 år3.khajiit assasin o bowmaster . självklart daggerfall covenant även att jag är katt Men aldmeri är dumma.4. Mjau + 99 mjau till.Jag har spelat sen ESO kom + beta men har startat ny gubbe nu som är lite seriösare med PVP o...
Member avatar small Zantberc 2y
Zantberc2777Small Lito Strongblade 2y
Applications

[Accepterad] Kalle Anka

1. Yes2. 323. Templar healer 4. Hundra ord låter mycket=P Har spelat flera Mmorpg. De första vart Anarchy online för bra länge sen. Spelar ganska casual nu för tiden. Har spelat detta spel 3 veckor nu och är vet 1 lvlm
Member avatar small Kalle anka 2y
Kalle anka2673Small Lito Strongblade 2y
Applications

[Accepterad]Ansökan

1. Ja2. 233. DPS4. Jag heter FaNtA. kan lira rätt mycket.
Member avatar small FaNtA91 2y
FaNtA9141184Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Sweden1983

1. Jupp, gillar respekt och fokus på trevlig stämning.2. 31 hår gammal.3. Spelar Orc Dragon Knight och är level 15 för tillfället. Inte riktigt säker på spelstil. Tror jag blir Tank4. En ganska vanlig pöjk som gillar att vara på gymet och bygga mu...
Member avatar small Sweden1983 3y
Sweden19832733Small Lito Strongblade 3y
Applications

[Accepterad]Min dotter tyckte att jag skulle testa Eso

Jag är 55 år, har tagit över hennes Esokonto och fastnat dvs kommer spendera många timmar i Eso som är mitt första MMO. Nu levlar jag Dirkgrim, tank, levle 49 Dragonknight. Jag började spela pcspel i mitten på 90-talet och ser fram emot att få s...
Member avatar small Grimviking 3y
Grimviking2673Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Norsker søker medlemskap

Jeg er 35 år gammel, pappa til 3 unger. Spiller for tiden mye ESO sammen med min kone. Vi prøver å fullføre alle quests, group dungeons etc, men det er litt vanskelig å hele tiden fylle en gruppe med 4 spillere. Har også begynt litt med PvP. Vi tr...
Member avatar small HornyHalibut 3y
HornyHalibut2712Small Tjocken 3y