Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] Eso ansökan

Hej heter Alf i verkligeheten och känner tulling så jag söker till SL för att spela med erat glada gäng!Mvh Affe
Member avatar small jolley69 2y
jolley692628Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan: Stella Elenath

Hej, Stella heter jag och är strax över 30.. Jag spelar som Nightblade, Woodelf, och har väl en nighbladig / archer spelstil ;o). Dvs smyga runt och skjuta pilbåge på allt och ingen och sen använda shadow för närstrid.Just nu är jag lvl 19, och sp...
Member avatar small Stella 2y
Stella51021Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan JoeBarBiker

Hej!Joebar brukar jag heta i spel, men det nicket var taget i PSN, så jag heter Joe Bar Bik i ESO, Dragonfall.Söker guild till Elder scrolls på ps4. Jag spelar nu en Nightblade i Dragonfall som är ny samt Dragonknight i Ebonheart Pact, minns inte...
Member avatar small JoeBar68 2y
JoeBar682723Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] [PS4] Schlompfh

Hej!Vi börjar med formaliteterna.Ålder: 24Spelstil/Klass: Ingen aning än faktiskt. Är en färsking så leker fortfarande runt och testar lite olika klasser, men förmodligen blir det dps eller healer. (Templar/Sorc)Mogenhet: Lvl 28 sofar, men dingar ...
Member avatar small Schlompfh 2y
Schlompfh4933Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Shaqe- (ps4)

Hallå!Shaqe (uttalas tjacke) här!Söker guild till Elder scrolls på ps4. Jag spelar just nu Dragonknight i Ebonheart pact men har också en Nightblade hos Aldmeri dominion. Men Dragonknight Tank är så mycket roligare!Annars är jag 29. Jag har följt ...
Member avatar small Shaqe 2y
Shaqe3880Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] ESO Ansökan (PC)

Hej! Mitt ID är @Xannziee och jag är typ 40+ mer info finns i min blog - 7 days a week jag har två chars i ESO, en lvl 45 sorceress i the Dominion och en lvl 35 templar i DC vilken är den jag tänkt ha som main. Tidigare har jag spelat Rift och Arc...
Small Xannziee 2y
Xannziee3761Small Xannziee 2y
Applications

[Accepterad] polihsman ansökan

Tjena. Mitt namn är Marek , 25 år spelar mycket ESO. Jag letar efter en guild inom Ps4 jag kan spela med. Jag brukar oftast spela som Tank :)PSN polihsman
Member avatar small Marek 2y
Marek2869Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan ESO PS4 - Raventn86

Tjena mitt namn är Stefan och 29 år spelar eso på ps4 Spelar ganska ofta.Men nu har jag spelat väldig mycket själv börjar bli lite smått segt man tröttnar på nått sätt.Men det är ett mmo och det därför jag söker ett svenskt guild inom ps4 om ni ha...
Member avatar small Raventn 2y
Raventn2719Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan, Caedith

Hej, hej. Är lite för nära 40 år och sitter i östersund och spelar en Vr3 redguard templar (healer med tank som bisyssla) vid namn Caedith. Börjar tröttna på solo så letar guild. Nån chans att man får gå med?Är @joepal1976 i spelet.
Member avatar small Caedith 2y
Caedith3761Member avatar small Caedith 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Agore Evixius

Tjena! Är 19 år gammal, Har letar länge efter ett guild som verkade vara bra och hittade till slut denna sidan! Spelar mest på min Imperial, Agore Evixius, Stamina Tank/DPS Dragon knight och är med Aldmeri Dominion Alliansen men har andra som jag ...
Member avatar small gipp360 2y
gipp3602676Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan ESO PS4 - Theoselin

Hej,Sitter på väg till jobbet och ramlar på er sida på Google. Jag kör en High Elf Templar och ska fokusera på healing i framtiden. Och för att det ska vara lyckat känns det som att det behöva några att heala. Jag är 23 bast och bor i Stockholm, ...
Member avatar small Theoselin 2y
Theoselin2670Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Thelostmind (söker Guild)

27 år och spelar mestadels som en Breton Sorcerer (Veteran rank 5 just nu), men försöker lvl:a upp andra karaktärer med. Spelar mest som DPS.Känner ingen i Guilden (än), men kom att tänka på att man kanske skulle gå med i en guild som är på svensk...
Member avatar small Thelostmind 2y
Thelostmind2641Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Atelon

1. Ja2. 313. Jag har kört det mesta i andra mmo's, men kör en dps atm i form av en NB Wood Elf .4. Jag har precis börjat spela ESO men jag har många års erfarenhet från mmo's och då främst AOC som jag spelade i ca 6år. Jag försöker spela så mycket...
Member avatar small Atelon 2y
Atelon4952Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] tumba666

1. japp2. närmar mig den aktningsvärda åldern 403, templar DD4. stockholmare som bor på småländska höglandet sen drygt 20 år. Har familj med två barn så min tid är tyvårr begränsad men jag brukar försöka hinna med några timmar varje dag iaf. Jag...
Member avatar small tumba666 2y
tumba6664897Member avatar small tumba666 2y
Applications

[Accepterad] Fairfax ansökan

Hej hej!1. Yes box2. 253. Redguard Templar DPS/TANK 4. Behöver lite sysselsättning nu under sommaren så skaffade ESO för några dagar sedan. Är alltså helt grön. Körde wow för en massa år sedan precis när det kom ut och körde väll på där i nått år....
Member avatar small Fairfax 2y
Fairfax3747Member avatar small Fairfax 2y
Applications

[Accepterad] Applikasjon Miss Myrina

1. Ja de har jeg lest.2. 283. Sorcerer pr dags dato.4. Ja hva skal man skrive her :D Jente fra Norge, elsker alt av gaming og spilt en del forskjellige spill over de siste årene. Er samboer med `Mortimus Flame` som jeg traff i et annet MMO :) Jeg ...
Member avatar small Myrina 2y
Myrina2606Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Mortimus Flame

1.Ja det har jag.2. 32 år ung.3. Sorcerer. Dps, kanske healing senare i spelet4. En lugn rolig kille, som gillar att spela mmo spel. Har tidigare spelat GW 1, GW 2, Age of Conan, Archeage, Final Fantasy. Älskar musik(rock/metal). Älskar även sport...
Member avatar small Mortimus 2y
Mortimus2574Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Jeelloo - ansökan

1. Regler, check2. 18 år3. På daggerfall har jag nightblade dps och templar healer. Så de är de jag lär hålla på med. ( Ny påbörjade characters, har bara kört på ebon innan och nu ville jag köra om för att få in racial passivsen till rätt class (h...
Member avatar small Jeelloo 2y
Jeelloo3772Member avatar small Jeelloo 2y
Applications

[Accepterad]Cloudless

Tjo.Jag heter Erik och är snart 28 år. Spelade ESO nån månad när det släpptes men slackat en del nu ^^Jag spelar en typ Tank Dragonknight tror jag iaf är dock lite lost :P menmen det går nog bra!eeeh jadu lite om mig själv jag har spelat typ all m...
Member avatar small Cloudless 2y
Cloudless3792Small jolla 2y
Applications

[Accepterad]Xederos ansökan

1. Självfallet2. Nyss fyllda 203. Dps föredrar pve men får väl se när jag testat på spelet lite mer4. Som sagt är 20 år, har jobbat ett år inom arbetslivet inom byggbranschen än så länge. Spenderar större tiden av min fritid med att sitta vid dato...
Member avatar small xederos 2y
xederos2666Small Tjocken 2y