Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] Ansökan Till Eso Guild

Tja. Joar här.. Har spelat ESO Online sen det kom ut, dock så hade jag en paus på ett bra tag, och nu har jag kommit igång igen, å märkt att det har kommit en hel del uppdateringar, tex DB, som ska bli roligt att komma igång med. Och juste, dem ha...
Small Pungmar 1y
Pungmar2663Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Min Ansökan för PC

HejMitt namn är simon, i spelet heter jag Sklader och jag är 42 år och skulle gärna vilja gå med i er guild .Jag bor i Västra Frölunda med min sambo och gillar att spela, och det har jag gjort sen jag fick min första konsol 1979 .
Member avatar small Sklader 1y
Sklader3693Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan för eso Tim

1. Ja2. Jag är 29år3. Jag spelar en Nord Beaorn, Dragon Knight, Dual-wield.Det första Eldsr Scrolls spel jag spelade var Daggerfall och har spelat samtliga spel sen dess. Vissa mer andra mindre. Jag är en lugn å glad prick som gillar allt från spo...
Member avatar small SomethingWild 2y
SomethingWild2631Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Shraggadaah says Hail to Thee!

Halloj allihop!Jonas heter jag och är en nykomling här.Jag är 42 bast och bor i Stockholm, närmare bestämt i Farsta, söder om innerstan.Jag är en filmsamlare & spelnörd eftersom jag knappt har några vänner. Så jag grottar ner mig i spelandet s...
Small WrathChild 2y
WrathChild3483Small WrathChild 2y
Applications

Medlemskaps ansökan

Hej jag heter Jimmy. Jag började spela TES online för ett tag sedan men har inte varit så aktiv så nu letar jag efter en allians för att göra det litte mer intressant. Jag är bara 17 men fyller 18 snart läste att ni hade 18 års gräns men jag hop...
Member avatar small WOLF 2y
WOLF61452Small WrathChild 2y
Applications

[Accepterad]Robin Andreasson

1. Ja.2. 28 år.3. Main Daggerfall Covenant Bosmer Nightblade VR 7 atm dps/tank.4. Spelgalen nörd som haft kärlek till ESO sen launch. Gillar att kunna jobba ihop med folk även om jag kan verka dryg och inte prata allt för ofta men däremot lyssna...
Member avatar small Ahzid 2y
Ahzid2786Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad]ansökan ahrmandhil

SKepp O Hoj! namn: joelålder 24. kille. bor i stockholmhigh elf - sorcerer (DPS)jag har precis börjat spela eso och försöker lära mig så mycket jag kan och är nu på lvl 22 och skulle gärna vilja ha några att spela med, framför allt svenskar som k...
Member avatar small Jstalberg 2y
Jstalberg2732Small Tjocken 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan till Eso guild

Hej Spelar ESO sedan en tid och har en NB VR16 Spelar i stort sett varje dag o gör writs,dungeons o pvp54 år har jag hunnit bli Grimgohts
Member avatar small Grimgohts 2y
Grimgohts2778Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Eso ansökan

Hej är 26 år vill joina er guild är rank 9 sourcerer men ny med spelet så har mycket att lära ingame namn är Akakaboto lägg gärna till mig :)
Member avatar small Akakaboto 2y
Akakaboto4883Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Otto/Tyrannitus

Hallå där ja, oj då det verkar som att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva så jag börjar med det grundläggande. Jag heter Otto och är 18 år, en klasskamrat började snacka om ESO och då fick jag lite nostalgikänsla och bestämde mig för att börj...
Member avatar small Tyrannitus 2y
Tyrannitus3785Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] ansökan PC

tjena är en casul dude på 28 år som spelar mest på helgerna pga jobb. har en dps mage som jag håller på att levla upp, börja bli tradigt att levla själv och köra dungen med randoms så jag sökte mig hit för att det ska bli lite mer socialt :)
Member avatar small znugglez 2y
znugglez2775Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan, Rikard (PC)

Hej, mitt namn är Rikard Andersson fyller 18 i april. Har inte spelat ESO så värst länge men har där emot spelat skyrim ett bra tag. Just nu lira jag en nightblade dps, men jag är öppen att spelar andra classer. Och jag spelar helst pve, men kan ä...
Member avatar small Reekow 2y
Reekow2744Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Eloysas (PC)

Har läst era regler och tycker att dom är riktigt passande speciellt det med djupa andetag och tålamod! Jag är 21år gammal och skulle gärna ha lite fler att spela med!Just nu spelar jag som en nightblade och är level 40, har även en sorcerer som ä...
Member avatar small Eloysas 2y
Eloysas2726Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Spankulator

1. Har du läst våra regler?A: Yes!2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!A: 313. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du hade tänkt dig i ESO, du får änd...
Member avatar small Spankulator 2y
Spankulator3788Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Jocke

1. Har du läst våra regler?A: Ja det har jag och jag ska försöka hålla mig i shack =)2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!A: Jag är 20 år. Fyller 21 den 21a Mar...
Member avatar small Det är Jocke! 2y
Det är Jocke!21012Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Petter (PS4)

1. läst.2. 38. Är det bra eller dåligt att jag inte ljuger?3. Dark Elf, jagar runt med pilbåge.4. Jag orkar inte räkna, men jak er snel hest. Fast jag har inte skaffat någon hest än i spelet, men det kommer. Är mest ute efter att ha lite svenskar ...
Member avatar small hevosenliha 2y
hevosenliha2889Small Klogg3000 2y
Applications

[ACCEPTERAD]Ansökan Christian

1. Jag har läst reglerna2. Jag är 33 år3.Dark Elf DK - DPS (just nu iaf)4.Har tidigare spelat WOW. Har barn så spelar i regel lite senare på kvällarna eller när tid finns.5.Är rätt grön på ESO fortfarande :)6. Inte än men ge mig några dagar.
Member avatar small Crilledill 2y
Crilledill41305Small Grogero 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Nicklas//Zita (PC)

1. Ja, jag har läst reglerna.2. Jag är 17 år.3. Dragonknight & tank/Healing. Kommer även göra lite andra builds senare när min main är i en någorlunda hög level.4. Jag är en rätt så blyg grabb på 17 bast, men när jag har lärt mig känna er lite...
Member avatar small Zita 2y
Zita21013Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan för Oskar

1. Har du läst våra regler? Ja2. Jag är 16 år3. Kommer att spela DPS, vet inte vilken class ännu.4.Har spelat MMO spel sedan jag var 12 år tillsammans med min Pappa. Just nu spelar jag SWTOR och har börjat tröttna på det. Kommer att börja spela i ...
Small Tullinge 2y
Tullinge2940Small Klogg3000 2y
Applications

[Accepterad] Ansökan Snowangel (PS4)

Hej!1. Ja, reglerna är lästa.2. Tyvärr över 25 men yngre än 40.3. I ärlighetens namn så har jag inte så bra koll då jag är glad om jag lyckas koordinera båda händerna på dosan utan att strula till det allt för mycket så att jag dör (helt ny på kon...
Member avatar small Snowangel7007 2y
Snowangel70072669Small Klogg3000 2y