Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] Mahotskai ansökan

Hej,Total MMO-noob söker andra for fun and profit. Jag har spelat alla TES-spel med stor passion så jag tänkte att jag skulle test ESO. Jag är sorcerer men vet inte riktigt vilken roll (tank, heal etc) som jag passar in i. Som sagt helt noob. Till...
Small Mahotskai 1y
Mahotskai4601Small Mahotskai 1y
Applications

[Accepterad] ESO Ansökan - Blarfie.

1. Ja.2. 28 år.3. Nightblade, Assassination DPS. Kör mest med Dual wield. 4. Noob tjej från Sundsvall som precis börjat spela ESO och älskar det! Spelade WoW i mina yngre dagar och var mest ensamvarg men ändrar gärna på det nu. Tidigare har jag ...
Member avatar small Blarfie 1y
Blarfie3602Small jolla 1y
Applications

Ansökan

1. Ja2. En ung man på 25 vårar3. Har en Templar och en Nightblade på champion lvl 211. Båda är riktigt dåliga då det är skit bakom spakarna!4. Detta är fyra ord...Bra då va några ord avverkade redan. Perfekt! Som sagt, jag är en ung man på 25 år. ...
Member avatar small Whiskaswik 1y
Whiskaswik3534Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] (ansökan) tailoredsine

1. ja2. 253. spelar som en biffig ilsken orc, ska fokusera på dual wielding vilket ja tycker är fett4. Är en kille från södre sverige, precis hittat elder scrolls online o tycker det är fett, dock lite trött på o spela som ensamvarg då det sociala...
Member avatar small Tailoredsine 1y
Tailoredsine3574Member avatar small Valkor-RebelSoul 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan

1. Har du läst våra regler? Jajjamen.2. Ålder? 40 år ung!3. Klass och spelstil? Nightblade på huvud karaktären blir nog en dps.4. Beskiv dig själv. Mest en PVE spelare, men tycker det är kul att köra dungeon/instanser tillsammans med likasinnade i...
Member avatar small Tozzec 1y
Tozzec2452Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan

Hejsan! Heter Mathias och är 25+, har i princip precis börjat spela ESO. (Lvl 18) Men verkar som ett grymt spel fast tråkigt att inte ha nån att spela/ prata med så därför söker jag mig till er!Mvh / Mathias
Member avatar small Wenezzs 1y
Wenezzs3587Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan

Tjenna. Mattias är mitt namn och är 25+. Letar efter en skön guild i ESO att lira lite med. Börjar kännas lite ensamt att bara köra PUGs med randoms och börjar bli lite tjöt sjuk. Lirar på PC och har karaktärer i AD och på EP sidan, just nu är jag...
Member avatar small Tiason 1y
Tiason3598Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] Guild Ansökan

Hej Swedish Legions :) Jag heter jim och är 27 år och bor SÖ om Stockholm Jag är ganska aktiv spelare, har spelat tidigare WoW i en av top 10 guilden Fokus, spelade Retrobution Paladin.Sedan har jag spelat extremt mycket Arma 3 cirka 5.000 timmar,...
Member avatar small Valkor-RebelSoul 1y
Valkor-RebelSoul3592Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] @p1nk-P0ny

1. Regler läst!2. 293. Stam Nightblade dps 4. Niklas här! Jag är en vilsen skåning som numera bor söder om söder i stockholm med min familj. Jag är lite som batman då jag kör lastbil på dagen och knappar kod och spelar spel på natten (Då ung...
Member avatar small P1nk-P0ny 1y
P1nk-P0ny2603Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] ansökan @raggbagge

hej jag skulle gärna gå med i guilden jag är över 30+ kör just nu med night elf dragonknight känner även @xannziee och @Luciferis mycket vänliga hälsningar raggebagge
Member avatar small @raggebagge 1y
@raggebagge 2587Small jolla 1y
Applications

Knorrhane

1. Ja2. 433. Imperial (DPS tror jag)4. Knorrhane här, har spelat som ensamvarg i 1.5 år men börjar inse att ett gille är ett måste för att komma vidare. Min ensamstil innebär att jag gjort extremt få dungeons och Craglorn är lite halvjobbigt.Swedi...
Member avatar small smartsypantsy 1y
smartsypantsy4742Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] ESO Ansökan

1. Har du läst våra regler? Ja :)2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder! 313. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du hade tänkt dig i ESO, du får ändra ...
Member avatar small Coenzy 1y
Coenzy2535Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan ESO

Hej. Precis börjat spela ESO nu under Free Weekend perioden och bestämt mig för att fortsätta. Hade varit kul o teama ihop med andra Svenskar! :)
Member avatar small Hauwyn 1y
Hauwyn2477Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan

Hej jag är en tjej på 39 år som söker medlemskap i eran guild är med i ruthless har spelat bdo litte förut men tröttna på det,Så gick tillbaka till eso men vart hackad så fick starta om alla gubbar var borta :( så är låg lv än men hoppas det är ok...
Member avatar small Brioniq 1y
Brioniq2562Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] Ansöka Guild

Hej Jag heter Rickard och 26 år gammal jobbar som Labb ingenjör i Göteborg. Min klass är nightblade/ebonheart pact lvl 50 CP 106.Nyss tagit upp spelet efter ett långt uppehåll spelade upp min char när spelet släpptes har dock inte spelat sedan de...
Member avatar small madzor 1y
madzor2626Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan för ESO Guild

Tjena! Köpte ESO förra veckan men märkte att det kändes lite "tomt" när jag sprang runt med mitt svärd och sköld. Tanken var att jag och en kompis skulle lira spelet när det blev till salu eller detta så kallade "ESO Gold Edition", självklart var ...
Small Tidu 1y
Tidu2583Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Eso Ansökan @mysballe

Hallå där! Jag är en 20-årig kille som härstammar från Hälsingland men som nu har fastnat i Stockholmsträsket.Jag började lira eso alldeles nyss faktiskt och kände att detta kändes som verkligen ngt för mig! Och eftersom mina vänner inte var lika ...
Member avatar small BerraStjertner 1y
BerraStjertner3772Small jolla 1y
Applications

[Accepterad] Eso Guild ansökan Pherion

Hejsan! har nyligen skaffat ESO och det är nog mitt fösta "riktiga" MMO om man räknar bort Mortal Online vilket är en aning anorlunda. Har spelat Dominion quest line till lvl 15 med en DPS nightblade och tyckte att det börjar bli dags att joina en...
Member avatar small Pherion 1y
Pherion4932Member avatar small Pherion 1y
Applications

[Accepterad] Min ansökan (ESO)

1. Yes jag har läst reglerna 2. Jag är 20 år3. Jag spelar just nu huvudsakligen en tankig dragonknight. 4. Jag har gillat spel så länge jag kan minnas men ESO är rätt nytt för mig. När jag spelar älskar jag att huvudsakligen ha roligt med allt vad...
Member avatar small Nacke 1y
Nacke2634Small Klogg3000 1y
Applications

[Accepterad] Ansökan Dudis

Tja, Freddie heter jag, eller "Dudis" ingame.Har spelat ESO till och från sedan release och MMOs sedan 2001 när jag började spela Dark Age of Camelot. Jag söker en ny community då jag inte längre känner någon som spelar och tyckte det lät trevligt...
Member avatar small Dudise 1y
Dudise3691Small jolla 1y