Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] Gloriam

Hej.Jag är en man mellan 18 och döden som skulle vilja joina ert guild i ESO.Läste igenom era regler, och det ska ju inte vara helt omöjligt att följa dom...=)Har spelat en himla massa olika mmorpg. Och har spelat många olika roller. Tank, healer,...
Member avatar small Gloriam 3y
Gloriam3815Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Devasth89

Tjenare ! Har suttit och letat svenska guilder man kan lira med, och erat dök då upp här.Ni verkar vara ett schysst gäng att lira med vad man sett. Har kollat era regler och dom passar mig utmärkt.Har lirat nästan alla MMOs som finns mest var det...
Member avatar small Katten89 3y
Katten893810Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] The-Tank

1. JA!2. 30+ :( (snart 32)3. Dragonknight, Tank. Därav namnet :)4/5. Jag är en glad påg ifrån Lund i Skåne, namnet var Andreas. Min mmo-karriär startade med Lineage2, ett spel med känsla som verkar svår uppnåbar igen. Sedan dess har jag lirat de f...
Small The-Tank 3y
The-Tank31016Small Tjocken 3y
Applications

[ACCEPTED]Terranzin

1. Jag har läst era regler.2. Jag är 29, men blir hela 30 år i oktober månad.3. För stunden så vet jag faktiskt inte, brukar vanligtvis köra någon slags support-roll (tank, healer m.m) i mmo spel. Så det beror lite på vad jag känner för då jag ska...
Member avatar small terranzin 3y
terranzin2705Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Valeéria

Tjenare! Mitt namn äro Benjamin andersson och är en kille på 22 vårar!Jag är en gamer rakt igenom som har framför allt WoW i flertal år. Men nu är det dags att sadla om och testa på detta fantastiska spel som faller perfekt i min smak, är väldigt ...
Small Valeéria 3y
Valeéria2831Small Tjocken 3y
ESO
Applications

ESO

Ghalet - Briton(female) - SorcDark MagicDaedric SummResto StaffClothierEnchantAlchEDIT: Accepterad och grymt jävla välkommen (såklart..)! :D /Tjocken
Small Styxjin 4y
Tjocken21258068Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] ImEK

Hallå! Kristoffer här, 20 år ung och är bosatt i Sala, Västmanlands län.Är en väldigt sprallig och positiv person som är på jakt efter jobb (irl) och även en guild i The Elderscrolls Online och hoppas att ni kan erbjuda mig någon av dem två ;) Min...
Member avatar small ImEK 3y
ImEK3929Small Tjocken 3y
Applications

[Accepterad] Man i äldre tonåren söker hem.

TjenaJag vet att jag hoppade in på TS servern här om kvällen på Betan lite plötsligt. Jag har tidigare drivit guild i WoW och andra spel så jag förstår er som undrar vem f*n det där va...så jag tänkte ta å presentera mig! Förhoppningsvis får man f...
Small Rulw 3y
Rulw61734Small Grogero 3y
Applications

[Accepterad] Ansökan

Tjenare jag hittade er på måfå när jag satta å surfade på jobbet =PJag var medlem i den här guilden på knight online tiden om d inte fanns flera swedish legion där dvs =P Springandes runt dom där jävla pelarna å dödade deruvish apostles =PVa Jag "...
Member avatar small Gargoil 5y
Gargoil2824Member avatar small Shadow 5y