Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
Applications

[Accepterad] Lowthar

Goddag!Christoffer heter jag, fyller 21 nu i maj. Har spelat wow och raidat riktigt hardcore genom hela tbc och wotlk, sedan dess har jag inte funnit något mmo som fångat mitt intresse... Förrens nu! Lirar nightblade och är förhoppningsvis kapabel...
Member avatar small yderh 4y
yderh3872Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Mistrawesome

1. Har du läst våra regler?Ja!2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Jag är 25 år!3. Klass och spelstil(tank, heal, DPS, häst) som du hade tänkt dig i ESO, du får ändra dig längst vägen, men så att vi får ett humm.Har presis b...
Member avatar small Mistrawesome 4y
Mistrawesome3825Member avatar small Mistrawesome 4y
Applications

[Accepterad] Affron

Hejsan,Jag heter Daniel (kallas Danne ;)) och är ynka 35 år.Började min MMORPG bana med Dark Age of Camelot och har sedan kört Wow, Warhammer, Rift, Aion, GW2 och diverse Free2Play. Jag har börjat lite smått i ESO med en Templar som främst kör DPS...
Member avatar small Affron 4y
Affron3962Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Minelly

1. Japp2. Jag är 22 år gammal 3. Jag spelar en lvl 11 Redguard DK just nu och tänkte köra mer inriktat mot dps men man vet ju aldrig vart man hamnar mot slutet.4. Jag heter Mattias och är som sagt 22 år gammal och jobbar skift, på fritiden brukar ...
Member avatar small Minelly 4y
Minelly3897Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Swedecrypt

Hej på er!Jag heter Lennart Svensson och är 47 år och boende i Partille utanför Göteborg. Jag spelar en Nord, Templar och dps, i alla fall hoppas jag att han är det. Är gift och har en fyraårig pojk ihop med frugan. Älskar riktig BBQ och stå vid s...
Member avatar small Lelle66 4y
Lelle6651300Member avatar small Lelle66 4y
Applications

[ACCEPTED]Durkus

1. Har du läst våra regler? Ja2. Ålder. 29år3. Kör dps nightblade just nu. Men kommer att prova andra klasser också.4. Jag är en 29 årig man som har 3 barn. Skild så har barnen varannan vecka så kommer spela mer en vecka och mindre den andra. Vilk...
Member avatar small Durkus 4y
Durkus82213Small Rulw 4y
Applications

[Accepterad] Cerelus

1. Har du läst våra regler? Jajjemen2. Ålder. 23år3. Börjat köra en dps Sorcerer nu men kommer nog testa runt lite bland de andra klasserna.4. Joakim heter jag och bor i Jönköping. Har inte jätte mycket erfarenhet av onlinespel men har lirat båd...
Member avatar small Cerelus 4y
Cerelus2721Small Tjocken 4y
Applications

[ACCEPTED]Molgan

1: Ja2: 363: Fire Mage4: Galen Sjöman hemma på ledighet... 5: Se Fråga 4 för svar... )6:Tror inte det...7: Bra fråga.. :D8: Undrar ni mer Fråga.. :D
Member avatar small Molgan 4y
Molgan61600Small Tjocken 4y
Applications

[ACCEPTED]Raekus

Hej på er!1. Jag har läst reglerna.2. Jag fyller 24 år.3. Jag har kört min Redguard Nightblade Börje som DPS upp till level 21. Hittills fokuserat på dual-wield, men går mer och mer över till bow. Funderar på att lägga många points på crafting fra...
Member avatar small Raekus 4y
Raekus51299Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Franchie

1: ja, 2:25år3:DPS High Elf Sorcerer.4: Tjenixen jag heter Marcus Franssén även kallad Franchie, jag är 25 år och bor i Nyköpinghar alltid varit intresserad av spel och sånt men mest på konsol - Ps3 men har under senaste tiden börjat lira pc och h...
Member avatar small franchie_89 4y
franchie_892700Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Hysterisk

1. Ja2. 21 snart 223. DPS Knight blade4. Mitt namn är Marcus Broman och är 21 år ifrån Karlshamn, bor nu i Karlskrona i en lägenhet. Jobbar i Försvarsmakten,flottan. Gaming är och varit ett stort intresse, spelat WoW i 7 år,sen har jag provat på s...
Small Hysterisk 4y
Hysterisk2703Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Korvfarmor

1. Har du läst våra regler?Asbelut!2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av.Påväg emot den berömda 29års åldern.3. Klass och spelstilNightblade > DPS > med förhoppningsvis stor fokus på framförallt PVP.4. Beskiv dig själv m...
Member avatar small korvfarmor 4y
korvfarmor2968Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Secula

Hej,Jag är en 38 årig mmoare har spelat mmos sedan EQ tiden med trött mössan Vansinne =). Är sugen på att spela med lite vettiga mäniskor. Tänkte testa att spela healer har en level 20 (Secula ingame). Har ett ett intresse för raidanade och älskar...
Member avatar small Secula 4y
Secula61529Small Lito Strongblade 4y
Applications

[Accepterad] Gukach

HejJag är en man på 23 och är student i några månader till! Jag har spelat diverse spel sen 15 års åldern främst wow men senaste åren har det mest varit singel games men fastande ordentligt för Skyrim och tänkte ge detta en chans om det ens är h...
Member avatar small Gukach 4y
Gukach51279Small Lito Strongblade 4y
Applications

[Accepterad] Slartibartfast

Hej,Är en 40+ (say no more... ;)) man ursprungligen från Örebro men numera Stockholmare som tycker det vore schysst med lite svenskt sällskap i ESO. Just nu har jag en Templar på tillväxt, blir mest att satsa på DPS nu i PvE-spelandet men jag ser...
Small Slartibartfast 4y
Slartibartfast3978Small Slartibartfast 4y
Applications

[Accepterad] Illyria Dawnmist

1. Har du läst våra regler?Jodå, det va inte direkt något som kändes allt för främande för min del.2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av.I 30-års gruppen, kryper sakta men säkert närmre 40-års strecket.3. Klass och spelstilFör...
Member avatar small selanda 4y
selanda3990Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] D1kk3N

1/ Ja2/ 213/ Just nu DPS/Healer4/ Började köra ESO som medlem i the Pact, men har kommit fram till att the Covenant är bättre på alla vis.Jobbar som assistent med veckoskift (12 timmars pass 6 dagar, ledig 8 dagar, upprepas) vilket betyder att var...
Member avatar small D1kk3N 4y
D1kk3N3885Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] beldrun

Hej!Jag har läst era regler och gillar dom.Jag är 30 år, har gamat lite allt möjligt hela mitt liv. Senast var det guildwars 2, stort fan av elder scrolls serien. Jag spelar templar, och siktar på en tank. Jag gillar väl allt möjligt i ett MMORP, ...
Member avatar small beldrun 4y
beldrun2717Small Tjocken 4y
Applications

[Accepterad] Moll, DK go och glad

1. Har du läst våra regler?Som gammal paragrafryttare har jag läst och förstått dem.2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!Har ju fyllt 28 men fortfarande snygg s...
Member avatar small moll 4y
moll51541Small Kitá 4y
Applications

[Accepterad] Ellysetta

Hej!Jag är intresserad av att vara med i ert guild i ESO. Har bara spelat det ett par dagar men är tråkigt utan en guildchatt att fnura i :(Min char är templar, låg level än så länge. Jag har spelat wow i många år, fast på sistone har jag mest kör...
Member avatar small Io 4y
Io61433Member avatar small Io 4y