Notify Message
Forums
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
[Pinned] ESO Ansökan
Applications

[Pinned] ESO Ansökan

Lägg en tråd med ditt namn som titel i forumet för applications med nedanstående format, typ.1. Har du läst våra regler?2. Skriv din ålder, eller vilken ålder du är i närheten av. Men du ska vara över 18, kom ihåg det när du hittar på en ålder!3. ...
Small Tjocken 3y
Tjocken24623Small Tjocken 3y
Applications

[Pinned] Läs detta först

Om du vill bli medlem i Swedish Legion så finns det några enkla regler som vi förväntar oss att du kan förhålla dig till. Dessa regler kan du hitta här.Om du efter att ha läst igenom de anser de vara rimliga och känner att det är något du kan efte...
Small Tjocken 5y
Tjocken11142Small Tjocken 5y
Applications

Ozelotta ansöker om medlemskap

Hej! Ansöker om medlemskap i Swedish Legion. Har tre persona i ESO, Dara Hamnskiftare, Tintomara och Araminta, Araminta är argonian och den som har hunnit längst vad gäller ranking. Hon är främst healer. Jag är inte störtförtjust i att strida, för...
Member avatar small Ozelotta 13d
Ozelotta247Small Klogg3000 12d
Applications

[Accepterad] Eso Ansökan för Ulvbjarn

Har du läst våra regler?: Yes sir or madam!30 år.Aquila Nemo. Imperial Templar blacksmith of 3 degree. (lvl 28 atm) Tank/Healer hybrid som main med Seducer armor nu och jobbar mot Julianos set'et. Tyckte Deltias Templar Tank build vid n...
Member avatar small Ulvbjorn 198d
Ulvbjorn2312Small Klogg3000 196d
Applications

[Accepterad] Ansökan - Elvwira

26 årig kille bosatt på västkusten.Arbetar som kock, skatear på fritiden och lyssnar på allt mellan HipHop och Hardcore. Gammal WoW-spelare men helt tvärny på ESO. Ända erfarenheterna jag har från Elder Scrolls är när Oblivion släpptes för ca 152 ...
Member avatar small KaptenBerraB 216d
KaptenBerraB2335Small Klogg3000 214d
Applications

[Accepterad] Ansökan - Shadowheart

35 år - Man - egenföretagareBor på västkustenSysslar med mätteknik inom arbetet och har en 8 månaders son som ärtar upp en stor del av fritiden så ingen hardcore spelare direkt men brukarkunna klämma in nån timme per kväll.Spelar Battlemage:Stamin...
Member avatar small Crysanti 234d
Crysanti2342Small jolla 234d
Applications

[Accepterad] Ansökan Mandroid

Hej! Kille på 40 som kommit tillbaka till ESO tidigare i år efter ett års uppehåll. Spelar på PS4. CP 340. Min bästa karaktär är en breton templar healer med spc och worm cult. Har också sorc, magica dk, dk tank. Spelat i andra klaner som dött ut....
Member avatar small Mandroid 244d
Mandroid2366Small jolla 239d
Applications

[Accepterad] Sara

Hej.Sara heter jag, 28 år, bor i Malmö. Hyfsat ny inom ESO så jag har mycket kvar att lära men tycker det är sjukt kul. Ansöker här eftersom det är mycket roligare att spela tillsammans med andra. Spelar dps, Breton sorc. Är i skrivande stund lvl ...
Member avatar small Sara 263d
Sara2388Small Klogg3000 262d
Applications

[Accepterad] Tobias SadowBorme

1. Har du läst våra regler? Varje Ord 2. Skriv din ålder: 24 årig halvdansk Blekingebo3. Klass och spelstil: Spelar en RedGuard Nightblade Dps. just nu har jag focus på DW/Bow men senare kmr jag byta till 2H och försöka komma på något roligt med d...
Member avatar small shadowborme 298d
shadowborme2410Small Klogg3000 298d
Applications

[Accepterad] Gea önskar leka!

Har kommit tillbaka till spelet sen ett längre uppehåll och söker människor att lira med. Jag är 33 år ung och har massor av tid över. Jag är rumsren och har cykel!Tack för visat intresse...
Member avatar small Gealichous 304d
Gealichous2423Small jolla 303d
Applications

[Accepterad] ansökan

Ansökan:Ålder över 30 och under 50 årJag själv har lirat mmorpg sedan ca runt 90 talet. Några jag spelat är eq2, daoc, wow, Swg, swtor.Guildmaster /GM/ dev..Spelstil: Tank Warrior
Member avatar small sheya 308d
sheya3456Small jolla 305d
Applications

Ansökan

Hej, heter Peter är 30år har spelat wow i en tid och tänkte prova detta spel. kommer troligen satsa på Healar. har ingen gubbe än kommer starta en när man kan spela efter uppdateringen.
Small Skumpaj 307d
Skumpaj4490Small jolla 305d
Applications

ANSÖKAN BOJJAN

Hejsan Alla! =)Regler lästa-check helt vettiga regler som humana personer bör veta ändå! Ålder- 27 närmar mig 26 ;) hahaKlass - Har två gubbar på över level 50 ,cp level 200 snart! En templer, healer på Aldmeri Dominion och en sorcere, damage på ...
Member avatar small Bojjan 313d
Bojjan2354Small Klogg3000 312d
Applications

[Accepterad] Alakina Johanna Ansökan

1. Har du läst våra regler? Rad för rad!2. Skriv din ålder: 33 Humanskt flickebarn3. Klass och spelstil: Spelar en Nord female med Bow/Vamp spec, försöker få upp tvåhands-svärd så jag kan likna Xena warrior princess lite mer, men det går långsamt....
Small Alakina 313d
Alakina2329Small Klogg3000 312d
Applications

[Accepterad] Ansökan Guild

1. Japp håller med 100%2. jag är 35 To old?3.DragonKnight Dps lvl 40 med häst4.Jag vill tro det bästa om mäniskor1Jag försöker alltid göra rätt ifrån mig2Jag kan inte mycket om spelet3Jag bor i norrland4Har snö skoter5har eget hus:)6tycker om att ...
Member avatar small Grits 319d
Grits5540Member avatar small Grits 318d
Applications

[Accepterad] Ansökan.

Hej på er.Jag hak spelat AC sen det kom ut men nu är spelet nerlagt så jag började med ESO istället.Och skulle gärna vilja vara med i en svensk klan./Peter
Member avatar small Peter Marcusson 319d
Peter Marcusson2307Small Klogg3000 319d
Applications

[Accepterad] Mahotskai ansökan

Hej,Total MMO-noob söker andra for fun and profit. Jag har spelat alla TES-spel med stor passion så jag tänkte att jag skulle test ESO. Jag är sorcerer men vet inte riktigt vilken roll (tank, heal etc) som jag passar in i. Som sagt helt noob. Till...
Small Mahotskai 320d
Mahotskai4405Small Mahotskai 320d
Applications

[Accepterad] ESO Ansökan - Blarfie.

1. Ja.2. 28 år.3. Nightblade, Assassination DPS. Kör mest med Dual wield. 4. Noob tjej från Sundsvall som precis börjat spela ESO och älskar det! Spelade WoW i mina yngre dagar och var mest ensamvarg men ändrar gärna på det nu. Tidigare har jag ...
Member avatar small Blarfie 348d
Blarfie3441Small jolla 347d
Applications

Ansökan

1. Ja2. En ung man på 25 vårar3. Har en Templar och en Nightblade på champion lvl 211. Båda är riktigt dåliga då det är skit bakom spakarna!4. Detta är fyra ord...Bra då va några ord avverkade redan. Perfekt! Som sagt, jag är en ung man på 25 år. ...
Member avatar small Whiskaswik 347d
Whiskaswik3390Small Klogg3000 347d
Applications

[Accepterad] (ansökan) tailoredsine

1. ja2. 253. spelar som en biffig ilsken orc, ska fokusera på dual wielding vilket ja tycker är fett4. Är en kille från södre sverige, precis hittat elder scrolls online o tycker det är fett, dock lite trött på o spela som ensamvarg då det sociala...
Member avatar small Tailoredsine 353d
Tailoredsine3413Member avatar small Valkor-RebelSoul 348d