Notify Message
Forums
SubforumsThreadsPostsLast Post
Vill du också bli en del av Swedish Legion? Lämna din ansökan här!
208792Small
Page 1
Search
ThreadsAuthorPostsViewsLast Post
General Discussion

[Pinned] Till er som kommer tillbaka

Hejsan!Om ni kommer tillbaks hit till Swedish Legion och vill spela med oss igen efter något halvår - några år och skulle ha blivit degraderade och inte kommer åt medlemsforumen längre så är det bara att skicka ett meddelande till mig så ska jag f...
Small Tjocken 3y
Tjocken183052Small Klogg3000 42d
[Pinned] Regler
General Discussion

[Pinned] Regler

Vi har inte en hel massa regler i Swedish Legion, men några har vi ändå och de förväntar vi oss att du kan hålla dig till om du vill vara med i detta guildet.Visa respektSom medlem av Swedish Legion bär du ett ansvar att gentemot andra spelare int...
Small Tjocken 5y
Tjocken12656Small Tjocken 5y
General Discussion

[Pinned] Info om hur man signar upp till sidan.

Hej och välkommen till oss på Swedish Legion!Om ni vill registrera er så går ni in på Create Account längst upp i högerhörnet på sidan. Därefter har ni möjlighet att posta på forumet och skicka in en ansökan. När ni sen blir accepterade in i guild...
Small Tjocken 5y
Tjocken11661Small Tjocken 5y
General Discussion

Lämnat guildet

HejOm någon undrar varför jag lämnat guildet så bad jag Klogg igår att kicka ut mig eftersom mitt konto hade blivit hackat.Jag gjorde det för att inte Ni skulle få en guildbank som är länsad pga att någon obehörig tagit och sålt saker från Er guil...
Small Tullinge 45d
Tullinge186Small Tullinge 45d
General Discussion

Kan någon adda mig till guildet!

Mitt ID är @Rompen84 Adda Mig gärna in i guildet!
Small Rompen84 57d
Rompen843155Small Klogg3000 56d
General Discussion

Tillbaka

HejEfter att ha träffat Groggen på jobbet så titta jag lite på spelet. Såg en ny klass och blev nyfiken igen på spelet. Skicka mig en inv ikväll så joinar jag igen. :-)Tullinge
Small Tullinge 76d
Tullinge2157Small Klogg3000 76d
General Discussion

Efterlysning: PS4-spelare

Tjo! Nån som är medlem i gillet på PS4 och som kan tänka sig att invita nya medlemmar?
Small Klogg3000 2y
Klogg300061691Small Klogg3000 119d
General Discussion

grafikkort

Hej håller på att kolla på ny dator nån som vet hur bra grafikkort som behövs för att maxa eso/Johan
Member avatar small tumba666 1y
tumba66671700Member avatar small misantrop 346d
Page 1